
Spotřebitelské spory
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že dojde mezi lázněmi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
1) u služeb poskytovaných lázněmi obecně a zboží prodávaného lázněmi:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
2) u služeb lázní v oblasti energetiky:
Energetický regulační úřad, Odbor právní ochrany spotřebitele
Adresa: Partyzánská 1/7, 170 00 Praha 7
E-mail: podatelna@eru.cz

U smluv uzavřených prostřednictvím internetových stránek nebo jiného elektronického prostředku může spotřebitel využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je dostupná na web. adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.